Popüler aşk açılarını ele alan bir kitap. İlkokul, lise ve üniversite çağlarında acı çekip melankolikleşen insanlara hitap ediyor. Daha yeni Peyami Safa okuyan ben için edebi değeri yok denecek kadar az. Bu tarz bir kitap okumuştum. Adı Eyvallah idi. İlk olarak okuduğum için mi bilmem o kitap daha güzeldi. Birde ahımı alan yada beni kırıp geçip hayatına bakanların da başlarına birşey geldiği yok. Hepsi çatır çatır mutlu mesut. Kitapta acı, ah ve beddua var. Ben kimseye beddua etmedim lakin bu kitaptaki gibi de olmuyor o işler. Yine de yarım günde okundu.