Sefa çakır

Sefa çakır

, 2024 okuma hedefini ekledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
6/15 kitap - %40 tamamlandı
6 kitap okudu
15 kitap
992 sayfa
0 inceleme
6 alıntı
Reklam
Hata yapmak güzeldir
Hata yapmak insan için güzel bir şeydir. Hata yapmak insanı olgunlaştırır, büyütür, geliştirir. Herkes hata yapabilir. Kimse, kusursuz değildir. İnsanın doğasında bu vardır. Hata yapmakla mükellef tir. Önemli olan hatalardan ders alabilmek tir. Ben; değerli biriyim, hata yapabilirim, kim ne derse desin, kim gülerse gülsün, umrumda bile değil çünkü ben, hatalarımdan ders alabilen bir insanım. Hata yapmaktan korkmuyorum.
Sayfa 91 - Pegem·Kitabı okuyor

Sefa çakır

, şu anda okuyor
%14 (68/472 syf.)

Sefa çakır

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2024 1. kitabı
Gwendoline Smith
7.7/10 · 170 okunma

Sefa çakır

, bir kitap okudu
7/10
·211 syf.·
2022 3. kitabı
Orhan Pamuk
7.6/10 · 62,2bin okunma
Reklam