—Neşeni kaybettin, dedi hiç tereddütsüz. Neşemiz olmadan ölü sayılırız.
—Tekrar nasıl bulacağım peki?
—Neşeli olanları bul ve onların kusursuzluklarına dal.
—Ah, anne, bazen kendimi yeni yeni filizlenen bir ağaç gibi hissediyorum.
Sahip olamaycağımız şeyleri istiyoruz. Belli bir anı, sesi, duyguyu yeniden yaşamanın yollarını arıyoruz.