Eylem

Oğlum bana, kuşa, böceğe televizyon da gördüğü her hangi bir şeye “ seni seviyorum “ diyor. Bugün sordum, “ birini veya bir şeyi sevdiğini nasıl nerden anlıyorsun “ diye. Direkt cevap verdi “ baktığım şeye gülmem geliyorsa seviyorum “ :) Siz kime baktığınızda gülmeniz geliyor? :)
Eylem
O da güzel :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oğlum bana, kuşa, böceğe televizyon da gördüğü her hangi bir şeye “ seni seviyorum “ diyor. Bugün sordum, “ birini veya bir şeyi sevdiğini nasıl nerden anlıyorsun “ diye. Direkt cevap verdi “ baktığım şeye gülmem geliyorsa seviyorum “ :) Siz kime baktığınızda gülmeniz geliyor? :)
Eylem
Börtü böcek de mi yoktu :)
Oğlum bana, kuşa, böceğe televizyon da gördüğü her hangi bir şeye “ seni seviyorum “ diyor. Bugün sordum, “ birini veya bir şeyi sevdiğini nasıl nerden anlıyorsun “ diye. Direkt cevap verdi “ baktığım şeye gülmem geliyorsa seviyorum “ :) Siz kime baktığınızda gülmeniz geliyor? :)
Eylem
Ne güzel bak senin de gülmeni getirdik :)
Hay! Ben sizin ruhunuza çiçek aşısı yapayım da çiçekler açsın ruhunuzda..
Eylem
Evet.