"Evet, kimi zaman en çılgın, görünürde en imkânsız düşünce kafamıza öyle var gücüyle saplanır ki, en sonunda onun gerçekleşebileceğine inanırız.Eğer bu düşünce güçlü, tutkulu bir istekle bağlantılıysa, en sonunda onu kaçınılmaz, zorunlu, önceden saptanmış, alnımıza yazılmış bir şey gibi, var olmaması, oluşamaması imkansız bir şeymiş gibi kabulleniriz! Belki burada daha fazla bir şey vardır.Bir önseziler bileşimi, istencin gerçeküstü bir çabası, imgeleme yetisiyle bir kendi kendini zehirleme, ya da daha başka bir şey vardır, kim bilir...