Şeyda G.

Şeyda G.
@Camelot
Deliler ülkesinin seyyahı, antik kentlerin ziyaretçisi, tiyatronun tapınak şairi, kitap kurdu, seyyahiliğin hikayecisi, aptallığa tahammülü yok...
Sabahın erken saatlerinde telefon çaldı gözlerimi açmadan telefonu açtım ve aranyan kişi memleketten tanıdık biri; acil WhatsApp dan bir fotoğraf yolladım bakabilir misin? Tahmin ettim tarihi eser. Ama değil di bir fosil deniz yıldızının. Bakın bu bir deniz canlısının taşlaşmış hali yani fosil dedim. İyi de burda deniz yokki dedi. Kardeşim size tarihi mi anlatayım uzun yıllar önce denizle kaplıydı birçok bölge dedim. Anlamadı. Anlatamadım. Para eder mi dedi. Yok dedim yok. ... Ama atma koy evine süs niyetine dedim. Şeyda
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çiçek yanıt verdi: Seni aptal! Görülmek için mi açtığımı sanıyorsun? Kendi zevkim için açılıyorum, başkaları için değil çünkü hoşuma gidiyor. Aldığım zevk var. Olmaktan ve açmaktan ibaret.⠀ Arthur Schopenhauer
"Seyahat etmek; önyargı, bağnazlık ve dar görüşlülük için ölümcüldür." Mark Twain
Bana bilmediğim ülkeleri anlat henüz gitmemişken.....bana sana yansıyan ben'i anlat henüz dinmemişken köşedeki yağmur.....bana uçsuz bucaksız sevdaları anlat henüz sevmemişken....bana sessizliği anlat gürültülerin ortasında ....bana bilmediğim bir masal anlat nasıl yaşanır sensizliğin tenhası.... tekrarı olmayan hayatların karmaşası..... Anlat ki.....Telaşında bir kavganın...küçük bir kuşun kanadındaki umutla..... Şeyda Garibağaoğlu
Şiir
Gitmek boy vermektir yollarda. Ruhun boy atmasıdır. Büyümektir biraz. Gitmeli insan. Kimi zaman kendinden, kimi zaman yaşadığı yerden. Kimi zaman da yaşamadıklarından......