Bana bilmediğim ülkeleri anlat henüz gitmemişken.....bana sana yansıyan ben'i anlat henüz dinmemişken köşedeki yağmur.....bana uçsuz bucaksız sevdaları anlat henüz sevmemişken....bana sessizliği anlat gürültülerin ortasında ....bana bilmediğim bir masal anlat nasıl yaşanır sensizliğin tenhası.... tekrarı olmayan hayatların karmaşası..... Anlat ki.....Telaşında bir kavganın...küçük bir kuşun kanadındaki umutla.....
Şeyda Garibağaoğlu
Gitmek boy vermektir yollarda. Ruhun boy atmasıdır. Büyümektir biraz. Gitmeli insan. Kimi zaman kendinden, kimi zaman yaşadığı yerden. Kimi zaman da yaşamadıklarından......
İnsan yaşadığı şehri özlüyor soğukluğunu.... Yürüdüğü sokaklarda dinlediği müzikleri bir bir hatırlarken... Büsbütün film şeridi gibi gülüşmeleri anımsıyor.
Lecce
Şeyda
Kahve kokulu bir oda sayfalarca yazılmış şiir, şömine de ateş kıvılcımları.....hava serin mis gibi orman .... Gitmediğim ülkeler... Düşlediğim saraylar... O zaman yolculuk vakti zamanda ve o anda.
Şeyda