Uzun bir süredir değil evden yataktan dahi çıkasım gelmiyor.. Çıkmak durumunda kaldığımda ise direkt olarak eve dönme isteği.. Enerjim desen nefes alıp vermeme yetecek düzeyde diyebilirim..
Hiçbir şeyden tat alamıyorum..
Engel olamıyorum bu duruma.. Ben, ben olmaktan çıkıyorum sanırım... Bir girdaba düşmüşüm de kurtarıcım yokmuş gibi..