Burakcan aydoğdu

Burakcan aydoğdu
@Canburak
9/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2017 15. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 19 Temmuz 2017 00:00
O günler en iyisiydi,ya da en kötüsüydü,akıl çağıydı ve aptallık çağıydı,inançlar zamanıydı ve inançsızlıklar zamanıydı. Işık mevsimiydi ve karanlık mevsimiydi,umut baharıydı umutsuzluk kışıydı ;yaşayabilmek için herşey vardı önümüzde ve yaşayabilmek için hiçbir şey yoktu önümüzde ;hepimiz doğrudan cennete gidiyorduk,hepimiz doğrudan cehenneme gidiyorduk .Kısacası o günler, tıpkı şimdiki gibi o kadar uzaktaydı ki,kimileri iyi ve kötü şeylerin üstünlük derecelerini karşılaştırdığında, o günlerin gelmiş geçmiş en iyi günler olduğunda ısrar ediyorlardı.
İki Şehrin HikâyesiCharles Dickens · Can Yayınları · 202376,6bin okunma