Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu?.. İlle de ben bu hayattan bıktım.., türünde sözler mi etmeliyim? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır???!
-"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun?... Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!"
- “Peki, sen ne görüyorsun bakalım?"
-"İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."