Cankenari

Cankenari
@Cankenari
Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu?.. İlle de ben bu hayattan bıktım.., türünde sözler mi etmeliyim? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır???!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun?... Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!" - “Peki, sen ne görüyorsun bakalım?" -"İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."
Yarabbi, ne cennet vatanımız vardı! Her şey ne kadar da kolaydı. Rektörün arabasında olduğun sürece tabii!