Cankenari

Cankenari
@Cankenari
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerimi açınca, eski alışkanlık, bugün için bir ümit var mı diye düşünmeye başladım.
Uyuyamayacak olduktan sonra gözleri kapalı tutmanın ne faydası var?
“-Siz farklı bir insansınız, ama herkes gibi olmak istiyorsunuz. Bu da, bana kalırsa, ciddi bir hastalıktır.” “-Farklı olmayı istemek, bir hastalık mı?” “-Evet, kendinizi herkes gibi olmaya zorlarsanız, öyle.”
..Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek. Sanki yabancı bir ülkedesin, çevrende olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun, ama istediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun.... Hepimiz hissetmişizdir bunu.... Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten..