Kapandı

Kapandı
@Cankizz
KALBİM BU ASRIN DENGI DEĞIL
🍁Bazen yaşamakdan çok kitap karakteri olmak isterim 🍁 🍁Hıc nefes almamış hiç yaşamamış gibi 🍁 🍁Ama çok nefes aldırmış 🍁🍁🍁
Reklam
Bazen o kadar çocuksu oluyorum ki ben bile bazen kendime inanamıyorum bazen çok olgun davranıyorum Ve herkez saçmalıyor gibi geliyor hissediyorum bazen dünyanin en depresifine dönüşüyorum Ve içime kapanıp hiç kimseye hiç bir şey anlatmamaya karar Veriyorum bazen çok eğlenceli bir insan oluyorum ve herkezi Güldürüyorum Yani bu tek bir insana bağlı olması ne kadar korkunç bir duygu demi ona göre Ağlayıp gülmek çok korkunç 🤔🤔🤔
İlişkiler
Okuduğum kitaptaki karakterlere o kadar kafamda canlandırıp onlara alışıyorum ki kitap bitince acaba şu anda napiyodur Moduna giriyorum üzülüyorum bazen 😁🤫 Biliyorum normal değil 👻
Edebiyat
Bedelini benim ödediğim hayatta keyif aldığım şeylere Milletin ne dediği çok da umrumda değil aslında;)
İlişkiler
Vazgeçince bile vazgeçmeyenlere🌸🌸🌸
İlişkiler
Reklam