Bazen o kadar çocuksu oluyorum ki ben bile bazen kendime inanamıyorum bazen çok olgun davranıyorum
Ve herkez saçmalıyor gibi geliyor
hissediyorum bazen dünyanin en depresifine dönüşüyorum
Ve içime kapanıp hiç kimseye hiç bir şey anlatmamaya karar
Veriyorum bazen çok eğlenceli bir insan oluyorum ve herkezi
Güldürüyorum
Yani bu tek bir insana bağlı olması ne kadar korkunç bir duygu demi ona göre Ağlayıp gülmek çok korkunç 🤔🤔🤔