Hoca değilim, sadece bildiklerimi paylaşıyorum bu sebeple lafın gelişi de olsa hocam diye hitap etmemeniz benim için daha evla olur. Gerçek hocaların hakkına girmeyelim. Birbirimize de olmayan ya da gerçekten hissetmediğimiz hitaplarda bulunmayalım. Gülüm,tatlım, ablam,bacım,üstad vs. bunların hakkını veremeyeceksek en yakınımıza bile söylenmemeli.