Salih seleflerimize: "Ramazan'ı nasıl karşılardınız?" diye sorulduğunda şöyle derlerdi :
"Bizden hiç kimse, kalbinde bir Müslüman kardeşine karşı zerre kadar kin varken hilali karşılamaya cesaret edemezdi."
Allah'ım! Kalplerimizde kin, haset, öfke, nefret ve hiçbir kuluna karşı düşmanlık bırakma.
Kalplerimizde riyâ, kibir ve kimseye karşı üstünlük taslama da bulundurma.Amin.