Cinayete kurban giden kadınların çoğu fazla cesaretli olmalarından. Özgür olmak aklını kullanmamak değildir. Aklıma gelen örnekler, maaşını alamadığından dolayı istemeye gittiğinde eve gel orda vereyim denilerek alkollu ortamda iki erkekle aynı evde bulunan, iş görüşmesine gittiğinde görüşme evde diye kandılırıp orda bulunan vs. Bunlar öldürme hakkı vermiyor elbet ama kuzu olmayalım artık. Onca cinayetten sonra nasıl olur da akıllanmayız. Alkol +erkek = tecavüz ya da cinayet.