CANO

CANO
@Cano_47
"Bir çocuk kalmış içimde, bu yolları hâlâ umutla koşmamdan belli.." | mûtenâ 🌼
Reklam
"Vefa güzel gönüllerde bulunur, güzel yüze kanmayın" | 🥀
Sen yanlıştın, zamanın suçu yok. |🥀
"İçim o kadar yorgun ki, yüreğimde ki kuşlar kanat çırpamaz halde"... | Tegavvür 🥀
“Ben hiç kimseyim ve hiç kimse kalacağım.“ .