CANO

CANO
@Cano_47
"İçim o kadar yorgun ki, yüreğimde ki kuşlar kanat çırpamaz halde"... | Tegavvür 🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ben hiç kimseyim ve hiç kimse kalacağım.“ .
"yirmi yaşın altındayız ama acımız altmışın ûzerinde " . .🍁
"Merhamet kokmalı yürekler. Zira dünya cehennemi aratmıyor"... ~rilke
“Yaşayanlar unutmuştu bizi Biz öldüğümüzle kalmıştık...” -Cemal Süreya