“Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz.”
Sabahattin Ali
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı , gene aynı şekilde ,fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim . Sen bana dünyada başka bir hayatında mevcut olduğunu , benim bir de ruhum olduğunu öğrettin .