Geçmez sandığın her dert, bitmez sandığın her acı, sonsuz sandığın her mutluluk, bugünden baktığında küçücük bir anın içine sığabilecek kadar küçülüyor. Her şey, öyle ya da böyle geçip gidiyor.
Kötü anılar biraz fazlaysa veya hayatımızda derin izler bıraktıysa, işte o zaman iyi anılar hiç yokmuş gibi geliyor insana. Oysa oradalar, tüm anılar orada, eğer elimizi uzatıp değmeye çalışırsak iyi olanlara da dokunabiliyoruz.