Yedinci sınıfta okumuştum o zaman için ağır gelmişti ama güzel bir kitap konusunu okuyarak kavramanız daha sağlıklı olur çünkü nasıl diyeyim okuyalı 5 sene oldu öyle aman aman bir etki bırakmadı ama bu dünyaya gelmişken bu kitabıda okursanız birşey kaybetmezsiniz.
Okumanızı tavsiye ederim insanlarımızın balkanlardan göç ederken yaşadığı çileyi çok güzel bir şekilde yansıtıyor. ....................................