Sadakat beklerken, ötekinin mutluluğunu istiyor muyuz?
Ve o ,sadakatin incelikli hapishanesinde mutlu olamiyorsa, yine de ondan sadakat beklerken onu gerçekten sevdiğimizi söyleyebilir miyiz?
Ve eğer onu mutlu olacağı bir şekilde sevmiyorsak ondan herhangi bir şey , sadakat ya da başka bir kurban talep etmeye hakkımız var mı?