Neden gitti ki şimdi? Halbuki kışta dayanmıştı kapıya... Bir köy kasabasında, dumanı tüten sobanın başında, demlenecek çayımızı, okunacak kitabımızı yarım bıraktı.! Gitmeye değer miydi ki?
George Orwell’in, kitabında ettiği küfürler son günlerimle, içten ahenkli olduğundan dayanamayıp kitaba ara veriyorum. :) bu kadar uyum intihar ettirir. (Neyzen’den sonra) George Orwell seni seviyorum büyük insan!
Bugün; bu ülkede “100” KPSS puanı ile bir insan “hizmetli” olarak atandı.
Ülkenin özetini ise Slaven Bilic çok yerinde tespit etmiş...! “Türkiyede temel sorun şu; bilgili olanların yetkisi yok, yetkisi olanların ise bilgisi yok...”