Görünüşe göre her ölümden sonra ,her doğumdan sonra olduğu gibi ,dünya yeniden başlıyor . Öyle olaylardan sonra kişisel takvimimiz değişiyor ve yeni çağlar açılıyor
Hastanın yanına uzanmakta, onun yatay dünyasına dahil olmakta doğal, içten gelen bir dayanışma var. Sağlıklı kişinin daima yukarıdan bakan(üstten bakan her bakış az çok otoriterdir) dik duruşunu terk etmek, yatanla eşitlenmek, ondan artık esirgen dikeyliği paylaşmak