cathrinevenüs

cathrinevenüs
@Cathrine
Bütün Türkiye'ye geçmiş olsun...Elazığ'daki kardeşlerimizin yaralarını sarmaya yardım edersek acıları geçmez ama belki biraz azaltabilirsek o da bir teselli olur...Kelimeler kifayetsiz...Her şeyi bir yana bırakıp elimizden geleni yapmalıyız...Herkes bir kişiye yardım elini uzatsa (Battaniye,mont,bot...)hayatta kalanlara çare olur...Bir tane eşya bile koşullarını az da olsa düzeltir...Böylece birikir...Deprem Elazığ'da oldu ama biliyorum ki herkesin aklı ve yüreği hala o şehirde...Normal hayata konsantre olmak bize bile zor geliyorsa o insanların yaşadıklarını tahmin bile edemiyorum...Zamanında depremi yaşayanlar(Adana,İstanbul,Van...)bu durumu daha iyi anlar...