Doktor Bey

Doktor Bey
@Caveman1
Dünyanın sonuna keyifle koşuyorum.
Dışadönük kişilerin içedönük kişilerden daha mutsuz oldukları, bunu gidermek için de sürekli olarak ne kadar mutlu, hayatla ne kadar barışık olduklarını kendilerine kanıtlamaya çalıştıkları söylenir.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Doktor Bey isimli okura yanıt verildi
Doktor Bey
Pera nefes almak da bir 'zorundalık'. Maalesef değişime müsait olmayan pek çoğu ile çevriliyiz. İradesiz robotlar gibi yaşamak dışında bir çare göremiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dışadönük kişilerin içedönük kişilerden daha mutsuz oldukları, bunu gidermek için de sürekli olarak ne kadar mutlu, hayatla ne kadar barışık olduklarını kendilerine kanıtlamaya çalıştıkları söylenir.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Doktor Bey
Bir de içedönük olup dışadönük olmak zorunda olan insanların ıstırabını düşün