Kitap gayet güzel ve sürükleyici bir kitap ama kitapta biraz fazla argo sözler ve küfür var bu biraz rahatsız edici ayrıca bazı bölümler çok klişe mesela Zeynep'in masum kız , Onurun okulun popüler çocuk olması sevemedim .
Anlatım bakımından gençlere yönelik bir kitap yetişkinlerin okurken zevk alıcağını sanmıyorum . Ama okumanızı tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk okumaya başladığımda kitabın kalınlığında dolayı kitabın sıkıcı olabileceği düşünmüştüm ama okudukça kitabın nasıl bitiğini anlamadım . Dostoyevski 'nin anlatımına bayıldım . Ölmeden önce okunması gereken bir kitap okumanızı tavsiye ederim