Kitap gayet güzel ve sürükleyici bir kitap ama kitapta biraz fazla argo sözler ve küfür var bu biraz rahatsız edici ayrıca bazı bölümler çok klişe mesela Zeynep'in masum kız , Onurun okulun popüler çocuk olması sevemedim .
Anlatım bakımından gençlere yönelik bir kitap yetişkinlerin okurken zevk alıcağını sanmıyorum . Ama okumanızı tavsiye ederim