Tolstoy diyor ki;
"Belki de her şeyi kabullenip
hayatı akışına bırakmak lazım.
Zorlamak bazen çözüm değildir.
Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.."
"Hepimizin hayatında, sonrasında hiçbir şeyin aynı kalmadığı, dünyamızı ikiye ayıran en az bir an vardır. O an, ilk bakışta muhtemelen önemli görünür. Ama değildir."
"Gelecek, onu görene kadar şekilsizdir. Bir parayı havaya attığında iki olası gerçek vardır, birinde para yazı gelir, diğerinde tura, ama sen görene kadar ikisi de değildir.."