İlhan

İlhan
@Cebe_i
İnsan yaratıcısına bile nankörken sana vefalı mı olur..
Babam güzelliğin hep yüzeyde kaldığını ama çirkinliğin en derinlere kadar işlediğini söyler.
Sayfa 185·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
... Kendine bir söz verdi. Yine mutlu olacaktı ama o günden itibaren, ne kadar zor olursa olsun, kimseyi sevmeyecekti. Bu, son üzülüşü olacaktı!
Sayfa 138·Kitabı okudu
Alıntı
Herkesin hayattan beklentisi umut ve bir amaçtır.
Sayfa 121·Kitabı okudu
Alıntı
Şanslı olamayanlara selam olsun
Birçok insan bütün hayatı boyunca sevgiyi tatmadan yaşıyor. Sen ve ben şanslıyız.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Alıntı
Herkesin bir amaca ihtiyacı vardır.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam