İlhan

İlhan
İnsan yaratıcısına bile nankörken sana vefalı mı olur..
"Aşk olmasa ey dil seni biz neylerdik" Esrar Dede
Sayfa 140·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Böyle bir dünyada yaşamaya değer miydi?
Sayfa 133·Kitabı okudu
Alıntı
Ağlamak da hayata dönmenin işaretiydi.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Alıntı
Bir insanın kendisine kızması kadar yıpratıcı şey pek azdır.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan meziyet sahibi olmaya mecburdur. Anormal olan: Kusurdur. Bir asker cesurdur diye alkışlanmaz ama korkaksa ayıplanır.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Alıntı