Şevval Akbuğa

Şevval Akbuğa
@Cedric02
Dünyanindibi.
İnsanların neler yaşadığını asla bilemeyiz. Kapalı kapılar arkasında yaşananları, ne gibi sırları...
Reklam
Karanlık basıncaya kadar orada durdu, ben de onu bekledim. İçeri girerken ağladığını gördüm, yüzünün ıslanması gereken yerleri ıslanmıştı ama hiç ağlama sesi duymamış olmam tuhaftı...
"...ama başka insanların yüzüne bakabilmek için ilk önce kendi yüzüme bakabilmeliyim.Başka insanların çoğunluğunun düşüncelerinden bağımsız hareket eden tek şey insanın vicdanıdır."
İnsanların garip olduğu sonucuna vardım, onlardan uzaklaştım ve mecbur kalmadıkça onları düşünmedim.
Bizim mahkemelerimizde, beyaz adamın dünyasıyla siyah adamın dünyası karşı karşıya geldiğinde, her zaman beyaz adam kazanır. Bu ne kadar çirkin olursa olsun hayatın bir gerçeği.
Reklam