Cedric

Cedric
@Cedric1
''Bize sevginin üslûbunu bilen yürekler lazım.''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Victor Hugo, Sefiller kitabını şöyle bitiriyor: “Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç.”
"Her şey yoluna girmeden önce, en kötüsü olmak zorundadır."
Suyuna gideyim de aram iyi olsun demek yerine, yüzüne gerçekleri söyleyeyim de istiyorsa zaten benimle kalır dediğim için hayatımda çok fazla insan değil; üç, dört tane sağlam dost var, geri kalan tanıdık.
"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir." - Descartes