Cedric

Cedric
@Cedric1
Freud’un da dediği gibi: “Her insan sevgiye layık değildir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki kahramanları semtimde bulamayışım değil miydi? Sabahattin Ali
Edebiyat
Dostoyevski'ye göre: “Her şeyi fazla anlamak psikolojik bir hastalıktır.”
sıyırmak üzereyim...
"Konuşmayı severim, fakat herkesle değil. " || Nazım Hikmet