Cedric

Cedric
@Cedric1
''Bize sevginin üslûbunu bilen yürekler lazım.''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Victor Hugo, Sefiller kitabını şöyle bitiriyor: “Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç.”
"Her şey yoluna girmeden önce, en kötüsü olmak zorundadır."
Suyuna gideyim de aram iyi olsun demek yerine, yüzüne gerçekleri söyleyeyim de istiyorsa zaten benimle kalır dediğim için hayatımda çok fazla insan değil; üç, dört tane sağlam dost var, geri kalan tanıdık.
"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir." - Descartes