📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ah insan öyle fani ki, yaşadığından gerçekten emin olduğu bu dünyada bile, sevdiklerinin ruhunda ve hatıralarında o da sönüp kaybolacak, hem de çok çabuk."
İki Şehrin Hikayesi alıp okumayı düşünüyorum ama okuduğum yorumlarda ya çok sevmişler ya da övüldüğü kadar güzel olmadığı söylenmiş. Biraz kafam karıştı acaba okuyan biri görüşlerini paylaşabilir mi?