tavsiye üzerine ilk kitaptan değil, kardan adamdan başladım. kitabı okumaya başladığınızda bir erkeğin ağzından yazıldığını anlamak zor olmuyor, penceresinden de.. olay örgüleri şahane. “ne gerek vardı” dediğiniz durumlar, önünüze sıcak servis vukuat olarak geliyor. jo nesbo ile ilk tanışmamdı. 2 gündür kaçamak aşk yaşar gibi en ufak fırsatta bile okuyarak bitti. “neden bu kadar güzel tasvir edilen kadınlar varken erkekler yok” sorusunun cevabı sanırım erkek bakış açısı ancak çok keyifli. yıllar sonra da sıkılmadan döner okurum. seriyi tamamlayacağım kesinlikle