*Herkesin gördüğünü gör , kimsenin düşünmediğini düşün.
*İnsanın hayatını 2 şey değiştirir ; Okuduğu Kitaplar ve Tanıştığı İnsanlar
instagram.com/cem_sofu
Olan olumsuz olayları düşünüp, anlamlar yükledikçe bunları tekrar tekrar yaşarız ve geçmişe olan bağlarımıza sıkıca sarılmaya devam ederiz. Kırgınlıklar bizi hayata kapatır, cesaretimizi azaltır. Enerjimizi tüketir, stres düzeyimizi artırır, güçsüz bırakır, özgüvenimizi azaltır. En kötüsü de yeni fırsatları, yeni güzellikleri görmemize engel olur. Hayatta başkalarını cezalandırmaya çalışırken aslinda en büyük cezayı kendimize kesiyoruz . Bırak, evren onlarla ilgilensin...