Cem

Cem
*Herkesin gördüğünü gör , kimsenin düşünmediğini düşün. *İnsanın hayatını 2 şey değiştirir ; Okuduğu Kitaplar ve Tanıştığı İnsanlar instagram.com/cem_sofu
Gayrimenkul Danışmanı
Lise
Tuzla İSTANBUL
Karasu SAKARYA, 10 Haziran 1977
1225 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Mutluluk sahip olduğunuz değerlerdir, bunları kaybetmeden kıymetini bilin. Dünyada eşsiz olduğunuzu sakın unutmayın. Birileri için özelsiniz, yeter ki fark edin. Hayatın her anı umutla yaşanır, bir an bile umutsuz olmayın. Kırılganlıklarınız ve dargınlıklarınız geçici, dostluklarınız kalıcı olsun..
1000k
Reklam
Günaydın
Tüm sıradan şeylere inat; Kendi ıslığını çalarak geç git hayatın içinden. Yaşamışlığın olsun, farkın olsun…
1000k
Görünüş beni asla etkilemez, zekâ etkiler, "güçlü karakter" etkiler. Fakat en önemlisi, nezaketten etkilenirim. Bence nezaket "hayattan ders çıkaranlardadır". Düşünce kalkmayı bilendedir. Başarısızlıkta ve kayıplarda "hayatta dik durabilendedir". Empati kurandadır. Bunlara sahip insana hayranlıkla bakarım ben ! (Lisa UNGER)
1000k
Günaydın
İnsan isterse dokunduğu her yeri ve her şeyi güzelleştirebilir... Bir sözle, bir gülüşle, bir çiçekle ya da bir davranışla... Hayatınızı güzelleştirenler sizinle olsun... Gün aydın olsun... Cumamız kutlu ve mutlu olsun...
1000k
İyi geceler
Belli bir yaştan sonra algılarım , Değer yargılarım farklı bir boyut kazandı... Paranın alamayacağı şeyler uğruna yaşıyorum .. Huzuru bir şarkıda, bir dost muhabbetinde bazen de bir kedi veya bir çocuğun başını okşayarak bulabiliyorum... Maddi materyaller önemini manevi olgulara bıraktı... Yada ne bileyim her şeye herkese değer verip üzmüyorum kendimi haddinden fazla... Fazlaca anlam yüklemiyorum kimseye taşıyamayacaksa .. Sağlığım öncelik oldu, sonra sevdiklerim ve sevenlerim... Hayatımdan ebediyen ayrılan sevdiklerim geldikçe aklıma. Yada hastane odasında yaşamak uğruna mücadele edenleri düşününce , Her şey ne kadar boş aslında diyorum kendime... Yaşadıkça vefanın ne kadar önemli olduğunu hatırlıyorum. Değeceklere "hep yanındayım" diyorum. Yaşam ben istersem rüya, İstemezsem kabus olurmuş bana , Bunu öğrendim yaşadıkça... Şimdi kendi rüyamı kendim yazdım, yaşıyorum .... Rüyama girecekleri özenle seçiyorum... Kalbim kırılsa da, insanlar acıtsa da çoğu zaman, içimdeki iyilikten vazgeçemiyorum.. Ama akıllandım, Gitmek isteyene de gitme demiyorum artık.. İsteyen kalmanın yolunu bulur biliyorum. Çünkü ben artık huzur bozanlara değil, Huzur verenlere hayatımın kapısını açıyorum...! (Alıntı)
1000k
Reklam