Moralin bozukken sosyalleşmeye çalışmak kadar kötüsü yok sorunlar kafanın içinde dönerken bi de yapılan esprilere gülecem diye uğraşıyorsun. Ama birde güzel kalpli insanlar var söylediği birkaç sözle sana iyi hissettiren eyvallah doktor Ömür 💪💪
Moralin bozukken sosyalleşmeye çalışmak kadar kötüsü yok sorunlar kafanın içinde dönerken bi de yapılan esprilere gülecem diye uğraşıyorsun. Ama birde güzel kalpli insanlar var söylediği birkaç sözle sana iyi hissettiren eyvallah doktor Ömür 💪💪