Yclhyt

Yclhyt
@hytycl
youtu.be/k8-EcfeP48g Kalbi kendinden de esmer, Kandırmacaymış meğer
Hisler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkese kızgınsın ama kimseyi suçlayamıyorsun çünkü sevgisizlik mutsuzluğu doğurur, mutsuzluksa bulaşıcıdır.
Ah İnsanlar
Kimseye çiçek bahçesi vaat etmiyorum artık. Isteyen olursa beraber ekeriz.
Kutlayın zaferinizi.. İçimde sevgiye, umuda, güvene dair ne varsa söküp attınız.
Ama ben bi yolunu bulup unutacağım Bu kalbi ben gibi avutacağım.. Sen gibi bırakıp gidenin Adını bir daha anmayacağım..