Bir kadın tanıdım; Sakin.. huysuz..sinirli..şirin Kendinden emin, ne istediğini bilen Bi o kadar da acemi, eli ayağına dolaşan Dil-i suskun Gözleri ateş saçan, beni benden alan Dudağını ısrıp Tirnaklarinı sırtıma geçirdiğinde anladım Ben bi deliye sarmaş dolaştım Ve anladım ki ki bi kadın tanıdım Ve anladim ki bi kadına ait oluyordum..
Bir hikaye okumustum kahramani yoktu.. Hayaller kurdum ustune,altina.. Biraz kul kedisinden Biraz rapuzelden.. Bu gün Hep birazda kaldigim Belkide yuzdendir... Ama hayallerim sonsuzdu iste ... Bitmeyeck, gitmeyeck gibi.. Hayatima girdiginde Kışta bahar Yazda guz'u Yasadim Gozlerinde ... Gulusu gul Yanaklari elma Dili bir siir gibi Cemal'in degil Turgut'unda degil Tomris'i hic tanimiyor Tanimlama'da yapamiyor Sacmaliyor durmadan Kedinin kopegin dost oldugu Fillerin fareden korkmadigini anlatiyor .. Denklemde kuramiyor 'hesap kasapta bilmiyor .. Fizik kurallarini alt ust edip Metafizik ile dans ediyor... Hani dokunsa İcmeden buzlar sokulecek.. Yanar daglar sonecek,kul olacak ... Dunya yer yerinde oynayip Tum kolpa cocuklar Sahalari terk edip.. Caddeler ,sokaklar bize kalmis gibi Bir hikaye iste .!!
bi' otobüs durağında hiç yerli yerince kalamadık. Sen gittin ben kaldım ben gittim sen kaldın.. hiç bi' zamanda bi' valizde toplanıp, uzun bi' yolculuğa şahitlik edemedik. ne sen; benim gördüklerimi gördün ne de ben seninkileri ikimizde aynı pencerelerde açan farklı çiçekler olarak dünya denilen saksıda kaldık.. kalmasak gitsek; bi' otel odasında mahşer gününde resepsiyonda olay olay olur tanrı dilimi yakar tanrı dilini yakar konuşma hakkı elinden alınmış toplumlar gibi oracıkta dışlanırız.. oysa. ki aşk kâfi aşk kutsal aşk cennet aşk cehennem aşk araf aşk var oluş aşk yok oluş aşk tanrının iki meleğiydi... şimdi dilimize dolanan aşk bizden şikayetçi ise bi' defa sonsuzluğa açılan perdeleri üzerimize isterim. Tanrıda aşk için bizden şikayetçi ise eğer oracıkta yığılır kalırım.. iki karış daha toprak isterim..
Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi, boş yere mağaramdan çıkarma beni.Alışkanlıklarımı, özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna...