Cemil Yüksel

İçsel eleştirmen: Aptalca hatalar yapıyorsun çünkü aptalsın. Sağduyu sahibi iç ses: Her insan gibi ben de bazen hata yaparım. Bununla birlikte elimden geldiğince onları telafi de ederim. Yüksek benlik:Bana bilgelik bahşedildi. Onu içimde duymaya devam etmeyi diliyorum. Bu bilgelik şu anda ben bu uygulamayı yaparken içimde açılıyor.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Cemil Yüksel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·308 syf.·
2026 7. kitabı
Sibel Atasoy
9.3/10 · 6 okunma
Bağ ve Bağımsızlık
Bağımsızlığı yeniden yitirmek istemiyorduk. "Daima" "hayatımın sonuna kadar" gibi sözleri, dudaklarımızın ucuna kadar geldiği halde kullanmıyorduk. İşte şimdi, yedi sene sonra gittiği-vardığı o yer her neresi ise oraya geldi dayandı. Evet buna hazırdık ama beklenmedik olan kısmı şuydu, ben bu noktaya geldiğimizde Fahir' i çok seviyor olacağımı sanmıyordum, beklemiyordum. Ona karşı sevgim, ilgim azalmış olsaydı ne kolay olacaktı her şey...
Sayfa 61·Kitabı okudu
Bu seçimler meselesi çok garip, diye düşünüyorum. Biz insanlar neden aslında yaptığımız seçimlerden ibaret olduğumuzu kabullenmiyoruz da sorumluluğu sürekli kendi dışımızda bir yerlere atıyoruz. Şöyle durup bir günde kaç defa tercih yaptığımızı düşünmek bile istemem doğrusu.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Sık sık arkadaşlarıma "Benim kesin köylü bir damarım var" diyordum. Hatta bazen ıslanmış ya da yeni biçilmiş çimlerin kokusunu duyduğumda o kadar kendimden geçiyordum ki, işi "sanırım ben geçmiş yaşamımda bir inektim" demeye kadar vardırıyordum.
Sayfa 14·Kitabı okudu