Biz bir papatyayız sevgilim. Ben seviyora, sen sevmiyora çıkan yapraklarından oluşan. hangi sevgilinin eline düşsek seviyordan başlasalar sana çıkıyor, sevmiyordan başlasalar da yine sana çıkıyor. Geçenlerde bir deli divane sevgilinin eline düştük tek tek saydı yapraklarımızı şansa bırakmak istemedi tek tek kopardı seni-beni, yine sana çıktı o kadar üzüldü ki anlatamam sanki ayrılacak gibi her şey bitecek gibi düşündü çok yazık. Ama hiç bizi ayırdığını düşünmedi hiç bizi ayırmasalar, seviyor-sevmiyor bir arada mutlu muyduk ne dersin sevgilim ?