Kitap için yorum yapmadan önce çok düşündüm "Bu kitabı değerlendirecek seviyede miyim?" diye hala da o seviyede olmadığımı düşünerek yazıyorum bambaşka bir eser bu. Hep dediğim gibi Oğuz Atay insanın iç sesidir. Kendi kendinize bile sormaktan korktuğunuz soruların cevaplarını söyler size. Okuduktan sonra uzun bir süre etkisinde kalıyorsunuz. Kendinizi Selim gibi hissetmeniz çok normal çünkü hepimiz biraz Selimiz.