Cumali: Çok korkuyorum Eşkıya, beni bırakma, çok kor kuyorum çok.
Eşkıya: Korkma, sadece toprağa gideceksin, sonra toprak olacaksın. Sonra sularla birlikte bir çiçeğin bedenine yürüye ceksin, oradan özüne ulaşacaksın... Çiçeğin özüne bir arı ko nacak, belki belki o arı ben olacağım.
Mutlu olmak için her zaman her şeyin yolunda gitmesine gerek yoktur , zor şeyler yaşarsın , üzülürsün , yasını tutarsın , sonrasında hayat devam eder , yine mutlu olursun .