Fırtına geçtikten sonra onu nasıl atlattığınızı hatırlamayacaksınız. Nasıl hayatta kaldığınızı da . Hatta fırtınanın dinip dinmediğinden bile emin olamayacaksınız. Ancak bir şey kesindir ; fırtınadan çıktıktan sonra fırtınaya girenle aynı insan olmayacaksınız.
Hint felsefesinde önemli kaynaklardan b Gita'da çok güzel bir pasaj vardır. Kabuller lattığını düşünüyorum:
Ne olduysa hayırlısı için oldu.
Ne oluyorsa hayırlısı için oluyor.
Ne kaybettin ki ağlıyorsun?
Ne getirdin ki kaybettin.
Ne yarattın ki yok oldu? Ne aldıysan buradaydı
Ne verdiysen buradaydı
Sana bugün ait olan
Dün başkasına aitti
Yarında bir başkasına ait olacak
O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?