İbrahim Arslan

İbrahim Arslan
@Cerdukay
Göğe Zaâfı Olan... Şiirce seven...
EGM
Lisans
Gölbaşı
24 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Akşam esintisi ile savruldu sevdalar Ay'ın ışığında açtı pencereni rüzgarlar Sen göresin beni diye kapına geldim Cennetti belki yanın, anahtarı sendin Tılsımlı seslerle çiçekler büyülendi Uzaklardan yüreğime bir nefes geldi Okyanusları aşarak çıktım karşına Deryalara bakarak haykırdım ırmağında Neyleyim sensiz akan nehrin suyunu Aksa da vermem akışında ruhumu Aklımı yerinden çıkardım al senin olsun Çıkacak yarınlara sevinçler umut dolsun Hayalimin gerçeğine vardım göğe bakarak Göklere haber saldım her sabah haykırarak Aşkına varmak için geçtim yamacından Çiçekler açtı dağlarında Tanrı tarafından Pervane olan kalbimin sahibi sensin Cihanda gördüğüm her şeyden güzelsin... ✍#İ.Arslan
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Evet Nilüfer, Etrafım kalabalık insanlarla dolu Her maceranın sonu var. Bittiğine sevinirken, Daha büyük maceralar çıkıyor karşına... Daha sapa yollar, Daha taşlı, engebeli yamaçlar... Yol gidene layık olsun, Güneş yine pencereden vursun Yollar gittikçe bitsin! Sevinç ve hüzün arasında... Uzağı yakın eyleyen Tanrım! Geçitlerden geçerek Gönüllerden girerek Bir sesin feryadında, Yürekler huzur bulsun. Bir kağıt ile kalem arasında... Evet Nilüfer, Evet! Sahip olduğumuz hayatta, Yaşımızdan daha çok yaşayarak Erken vardık dünyanın telaşına. Yine umutla bakacağız hayata, Yüce yüce dağların arasında... #Geceyenot... ✍#İ.Arslan
İnsan ve Duygular
Şerefsizsin Dünya!
1000Kitap
Gecenin parıltısında yıldızlar sesleniyor Nilüferler dağlarda gökleri seyrediyor Uzaktan bakınca gözlerim kamaşıyor Sevgi var oldu, sevgisiz var olmayınca... ✍#İ.Arslan
Şiir
Ben geldim
Ey içimdeki saklı bahçem, Tek sığınağım, gizli mabedim... Dağların arasında açan çiçeğim. Gelmesini beklediğim tek mevsimim Limanı olan masmavi denizim... Ben geldim... Ben geldim koca dağların arasından Irmakların sesiyle yukarıdan akarak Ağaçlı ormanlardan, keskin virajlı yollardan geldim... Dünya'yı sana bahşetmeye geldim. Sen de bana Cennetten bahset. Ben görüyorum şuan ama sen yine de bahset. Bak oradaki nehir yosun tutmuştu sen yokken, Şimdi nasıl da tertemiz akıyor. Bak vadinin yamacında kelebekler ucuşmuyordu önceden, Şimdi nasıl da baki gibi uçuşuyor... Ne diyorsun hâlâ? Cennet sarmasaydi bu şehri Nasıl bu kadar çok yapraklarını açan çiçek olabilirdi? Ey sevgi selim, güzel bakışlım, Nazlı yarim... Manzarama baktığım tek pencerem Ebedi gerçeğim, tek nefesim... Ben geldim. Ben geldim yamacına... Ben geldim dağlarına... Yaşadığımı zannettiğim Dünyama Cennetin kapılarını sen açınca, Ben geldim... ✍#İ.Arslan
Şiir