Güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum. Çünkü hep okumak istiyordum.Öğretmenimiz aldırdı.Ne zaman okuyun derse o zaman okuyacağım.Daha okumayanlara sesleniyorum.Bu kitap güzel olabilir.Çünkü yazarı İranlı yani Türkiye'nin komşusu!Benden söylemesi!Hemen okuyun!
Küçük Kara BalıkSamed Behrengi · Can Yayınları · 202336,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(Yoksullara dağıtılmasını istiyordu.böylece don
kişot dostlarının arasında kendi yatağında hayata gözlerini yumdu.)
Çok üzüldüm,neredeyse ağlayacaktım.
Don Kişot'un SerüvenleriMiguel de Cervantes · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201727,5bin okunma