“Seni seviyorum,demesini isterdim.Eğer bu çılgın umut gerçekleşmeyecekse…isteyecek başka neyim var? Ne istediğimi biliyor muyum?Kendimi kaybetmiş gibiyim; tek istediğim sonsuza dek,daima,onun halesiyle aydınlanmak.Ondan ötesini bilmiyorum!Ondan kaçabilir miyim hiç?