Harikaydı! Bir gün de bitirdim. Yazarın okuduğum ikinci kitabı ve son da olmayacak gibi. 3 farklı katil düşledim (bir tanesi bayaa saçmaydı) ama sonu benim düşlediğimden bambaşkaydı. Su gibi akıp gidiyor, okurken hiç yormuyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her zamanki Orhan Kemal klasiği. Uzun zamandır okumuyordum iyi geldi. Kalemini çoook beğeniyorum bazen güldürüyor yazdıkları ama bu hikayeyi pek sevemedim nedense. Benim için hala bir numara El Kızı'dır.
Kanlı TopraklarOrhan Kemal · Everest Yayınları · 2018689 okunma
Harikaydı! Oldum olası fantastik kitaplara, dizi/filmlere bayılırım. Hayatımda o kadar çok keşkelerim oldu ki bu kitabı okuduktan sonra çokta takılmamaya karar verdim. Bazen yaşantınızı olduğu gibi kabul etmek, geçmişe ve acabalara takılmamak yapacağınız en mantıklı şey olabilir. Severek okudum, siz de okuyun :)