Lm

“Keşke cezvedeki kahve olsaydım da; taşıyor olmam benim ayıbım değil, insanın ihmalkârlığı sayılsaydı. Ama insanım. Bu da, kahvenin zaferi.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İki temel sorunu var insanlığın; Adaletsizlik ve anlamsızlık. Birine karşı hukuk'u bulduk, diğerine karşı sanatı. Ama insanlar hukuk'a ulaşamadı... Ve sanat insanlara... Nietzsche
İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı. İçimizdeki Şeytan, Sabahattin Ali
İnsan merhamettir. Merhametin olmadığı yerde insan yoktur. Halil Cibran
Deli kadınlar iyidir; Çünkü ne kahkahaları tutsak, Ne gözyaşları sınırlı, Ne arzuları mahpus, Ne öfkeleri prangalıdır. Ahmed Arif